Inauguració del nou Sephora

Sephora, un dels vaixells insígnia del conglomerat del luxe del Grup LVMH des del 1997, va inaugurar el 30 d'abril passat el seu nou flagship store de l'Upper East Side barceloní.

Un nou punt de venda de més de 440 metres quadrats, situat a l'Avinguda Diagonal, davant de l'emblemàtica Plaça Francesc Macià.

Ubicació estratègica amb què la cadena pretén establir un diàleg bidireccional amb el client local de la zona per tal de poder satisfer la seva demanda a través d'una completa experiència de compra personalitzada.

A diferència d'altres establiments de la marca, aquest té nombroses novetats que el converteixen en el nou “fil»cc to kc” per antonomàsia dels amants de la perfumeria i la bellesa. N'és una prova, les noves àrees destinades a la perfumeria premium, a l'auto check-out, a la cura capil·lar o fins i tot a un original bar de celles cortesia de Benefit. Tot plegat reforçat per l'atent servei de kc»uty »kviksoks qualificats.

Pel que fa a interiorisme, el binomi atemporal format pel color blanc i el negre que sempre han caracteritzat i distingit l'empresa, ho inunden amb elegància, pragmatisme i sofisticació.

Sense anar més lluny, la zona central, destinada al m»¾c ufi com a kc»uty huk, s'emmarca dins d'un sostre circular retro il·luminat, en homenatge al tracte tan característic i genuí que feia de la llum l'arquitecte modernista Antonio Gaudí amb totes les seves obres.

Fet que li infereix a l'espai una personalitat única, al mateix temps que es rendeix un homenatge a l'art local de la ciutat. Monica Cigognini, General Manager de Sephora Ibèrica, va comentar que amb aquesta nova obertura es buscava reforçar el creixement d'una ciutat tan important per al grup, oferint als seus clients les darreres novetats del sector.

Fet que sempre els ha ajudat a anar un pas endavant, respecte als seus competidors.

Publicat per Eloy Privé